Friday 16 October 2015

Filled Under:

[Video Disertakan] Sangat Epic Apabilan 7 Ahli Parlimen Di Ukraine DI Masukan Kedalam TONG SAMPAH Oleh Rakyatnya Sendiri


Di Malaysia ahli parlimen atau biasa dalam bahasa umum dikenal dengan wakil rakyat biasa hidup sedap, mewah dan dihormati. Namun pernahkah anda melihat wakil rakyat yang terpilih kerana suara masyarakatnya di-bully dengan cara dimasukkan ke tong sampah.
Nah kejadian itu memang ada dan terjadi di beberapa negara Eropah, seperti di negara Ukraine dan negara Eropah lain.
Hukuman itu bukanlah dicabut dari jabatannya, atau diperlakukan jahat dengan kekerasan. Namun diperlakukan dengan membuang wakil rakyat itu ke tong sampah.
Melalui video lucu di atas, anda boleh melihat para ahli Parlimen yang mungkin tidak disukai rakyatnya, atau terbilang tidak membela rakyat dalam pekerjaannya mendapat hukuman dari rakyat kembali.
Bahkan bagi mereka yang melawan, tak jarang masyarakat yang membawanya ke tong sampah melontar sampah lagi bila wakil rakyat itu sudah masuk di dalam tong tersebut.
Lebih dari 7 adegan wakil rakyat di lempar ke tong sampah. Kelihatan wakil rakyat itu tidaklah marah dan menerima dirinya diiring masyarakat dan dimasukan ke dalam tong sampah.
Video dapat dilihat diatas akan hukuman yang diberikan kepada wakil rakyat itu.







0 comments:

Post a Comment