Monday 12 October 2015

Filled Under:

BANK MANA BAGI LOAN SENANG?

BANK MANA BAGI LOAN SENANG?
Lain bank lain prosedur untuk membuat pinjaman(loan). Prosedur bank yang rumit dan ketat membuatkan ramai diantara kita susah untuk membuat loan. Tidak kiralah personal loan atau loan perumahan kesemuanya perlu mengikut prosedur yang telah ditetapkan oleh setiap bank.

Jika anda adalah pekerja kakitangan awam sudah pasti pinjaman atau loan mudah lulus kerana “guarantor” anda adalah kerajaan. Guarantor atau bahasa Melayunya iaitu penjamin adalah perkara penting dalam membuat pinjaman. Bagi sektor swasta sudah tentu agak susah sedikit untuk membuat pinjaman terutamanya pinjaman peribadi atau bahasa inggerisnya “personal loan”.
Dalam artikel yang ditulis kali ini saya ingin berkongsi tips bagaimana untuk senang lulus loan. Mungkin ramai yang mencari info seperti ini:
  • bank mana senang lulus loan?
  • bank mana senang lulus loan kereta?
  • bank yang senang buat loan
  • bank yang senang buat loan rumah
  • bank senang buat personal loan
  • bank senang buat personal loan 2014
Diharap artikel kali ini dapat memberikan jawapan kepada anda yang mencari bank manakah yang mudah untuk lulus loan. Dalam artikel kali ini, saya mencadangkan Bank Islam dan CIMB sebagai pilihan utama dalam membuat loan. Saya mencadangkan kedua-dua bank ini adalah kerana berdasarkan pengalaman daripada ramai kakitangan swasta yang membuat loan perumahan mahupun personal loan. Bank Islam dan CIMB sangat mudah untuk lulus pinjaman kerana prosedurnya tidaklah terlalu ketat dan menyusahkan.
Tetapi saya sarankan Bank Islam adalah pilihan yang pertama kerana bank ini menawarkan produk pembiayaan peribadi yang menarik, kompetitif dan tidak banyak songeh seperti bank yang lain. Interest pinjaman adalah paling rendah berbanding bank yang lain dan tempoh pembayaran balik adalah selama 15 tahun.
Jika anda ingin memohon pinjaman Bank Islam sila layari laman web di sini KLIK SINI
Diharap artikel ini dapat membantu anda semua dalam membuat loan cepat lulus. Sila kongsikan pengalaman anda di ruangan komen di bawah ini.




0 comments:

Post a Comment